dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Títol variant: |
El personal branding a la comunicació de moda : Instagramer de moda com a professió |
Títol variant: |
The Personal Branding in Fashion communication : Fashion Instagrammer as a profession |
Data: |
2016 |
Descripció: |
126 pag. |
Resum: |
En un moment on les xarxes socials estan revolucionant el panorama de comunicació, ha nascut una nova professió: ser Instagramer. Gent que atès el gran volum de seguidors té una influència en ells, capaços de modificar l'actitud o convertir-se en líders d'opinió i ser preescriptors de marca. Així, a través d'un procés de creació de marca personal (personal branding), els Instagramers han aconseguit ser vies de comunicació per a les marques, i en especial, per a les marques dins de la indústria de la moda. |
Resum: |
En un momento donde las redes sociales están revolucionando el panorama de la comunicación actual, ha nacido una nueva profesión: Ser Instagramer. Gente que debido a su gran volumen de seguidores tiene una influencia en ellos, capaces de modificar la actitud de éstos o de convertirse en líderes de opinión y ser preescriptores de marca. Así, a través de un proceso de creación de marca personal (personal branding), los Instagramers han conseguido ser nuevas vías de comunicación para las marcas, y en especial, para aquellas marcas dentro de la industria de la moda. |
Resum: |
At a time when social networks are revolutionizing the panorama of modern communication, it is born a new profession: Being Instagrammer. People who have a large volume of followers and have an influence on them, are able to change their attitude or turn-be opinion leaders and be prescriptors brand. Thus, through a process of creating personal branding, the Instagrammers have managed to be new avenues of communication for brands, and especially for those brands within the fashion industry. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Moda ;
Xarxes socials ;
Instagram (Firma) ;
Personal branding ;
Comunicació ;
Influencer |