Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163932
El personal branding en la comunicación de moda : Instagramer de moda como profesión
Barbosa Rosa, Olga
Terrón Blanco, Jose Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El personal branding a la comunicació de moda : Instagramer de moda com a professió
Títol variant: The Personal Branding in Fashion communication : Fashion Instagrammer as a profession
Data: 2016
Descripció: 126 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: En un moment on les xarxes socials estan revolucionant el panorama de comunicació, ha nascut una nova professió: ser Instagramer. Gent que atès el gran volum de seguidors té una influència en ells, capaços de modificar l'actitud o convertir-se en líders d'opinió i ser preescriptors de marca. Així, a través d'un procés de creació de marca personal (personal branding), els Instagramers han aconseguit ser vies de comunicació per a les marques, i en especial, per a les marques dins de la indústria de la moda.
Resum: En un momento donde las redes sociales están revolucionando el panorama de la comunicación actual, ha nacido una nueva profesión: Ser Instagramer. Gente que debido a su gran volumen de seguidores tiene una influencia en ellos, capaces de modificar la actitud de éstos o de convertirse en líderes de opinión y ser preescriptores de marca. Así, a través de un proceso de creación de marca personal (personal branding), los Instagramers han conseguido ser nuevas vías de comunicación para las marcas, y en especial, para aquellas marcas dentro de la industria de la moda.
Resum: At a time when social networks are revolutionizing the panorama of modern communication, it is born a new profession: Being Instagrammer. People who have a large volume of followers and have an influence on them, are able to change their attitude or turn-be opinion leaders and be prescriptors brand. Thus, through a process of creating personal branding, the Instagrammers have managed to be new avenues of communication for brands, and especially for those brands within the fashion industry.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Moda ; Xarxes socials ; Instagram (Firma) ; Personal branding ; Comunicació ; Influencer



126 p, 24.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-14, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir