Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163945
Formar Profesores de Secundaria. La experiencia de la Universitat Autònoma de Barcelona
Deulofeu Piquet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2010
Resum: Los autores, implicados en la implantación del nuevo Máster en esta universidad catalana, exponen los principios que han orientado su diseño: un prácticum diseminado a lo largo de todo el curso; un currículo que interrelaciona saberes de distintos campos; y la formación de un profesional capaz de autorregular su manera de pensar y actuar.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Matèria: Professors d'educació secundària ; Formació
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 404 (2010) , p. 80-84, ISSN 0210-0630



5 p, 105.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-15, darrera modificació el 2016-09-26



   Favorit i Compartir