Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164009
L’hora de l’audiència social : Anàlisi de l’ús i l’estratègia de les xarxes socials als programes televisius espanyols
Soteras i Acosta, Clara
Tous, Anna

Data: 2016
Descripció: 227 p.
Resum: El consum de televisió està evolucionant gràcies a les xarxes socials. La televisió lineal permet competir amb el consum a la carta a través de la potenciació de la participació del públic. L’interès de les cadenes de televisió pel fenomen promou la cerca de la millor manera per integrar les xarxes als continguts, quelcom que permet la interactivitat entre professionals dels mitjans, continguts i espectadors. . Tot i així, és difícil veure a la petita pantalla referències a una segona pantalla, com els smartphones, per a participar del multitasking. La nova audiència, sobretot a l’estat espanyol, utilitza les oportunitats de les xarxes, convertint-se en audiència social. La present recerca realitza una panoràmica de l’estratègia a les xarxes dels programes de les cadenes més consumides a nivell català: TV3, TVE, Antena 3, Telecinco, La Sexta i Cuatro. Es demostra que el sector segueix una estratègia digital diferenciada pel gènere i el format del programa, així com els continguts propis i el directe, que els permet una millor connexió amb el públic. Els mitjans encara es troben en una fase inicial pel que fa a la integració de les xarxes en pantalla. La recerca també planteja reptes i tendències de cara al futur.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Document: masterThesis
Matèria: Xarxes socials en línia - Espanya ; Programes de televisió - Espanya - Aspectes socials ; Televisió interactiva

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/266543


227 p, 40.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2016-09-16, darrera modificació el 2016-09-20



   Favorit i Compartir