Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164017
La digitalitat en la dansa : una valoració de les eines pel procés de creació i el seu aprenentatge en un centre superior de dansa
Gómez Pérez, Antonio Alberto
Martín Alegre, Sara
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2016
Descripció: 80 p.
Resum: L'objecte d'estudi d'aquest treball és la contribució des de la pròpia pràctica a establir elements que duguin tant a la millora de dita pràctica com a posar de relleu les accions que s'estan desenvolupant en el mitjà i el seu estudi. S'intenta mostrar un aspecte de l'aplicació de les tecnologies digitals al procés de creació de dansa i el seu ensenyament en Escoles Superiors de Dansa, sobre el qual les fonts són pràcticament inexistents. El fet que la pràctica de l'autor sigui el component essencial del procés i de gran part dels resultats de la investigació, du a que no hi hagi separació entre el subjecte i l'objecte investigat. La tesi que intento demostrar és la impossibilitat a dia d'avui de separar la vinculació entre les tecnologies, la pràctica de la dansa i el seu ensenyament.
Resum: El objeto de estudio de este trabajo es la contribución desde la propia práctica a establecer elementos que lleven tanto a la mejora de dicha práctica como a poner de relieve las acciones que se están desarrollando en el medio y su estudio. Se intenta mostrar un aspecto de la aplicación de las tecnologías digitales en el proceso de creación de la danza y de su enseñanza en las Escuelas Superiores de Danza, sobre el que las fuentes son prácticamente inexistentes. El hecho de que la práctica del autor sea el componente esencial del proceso y de gran parte de los resultados de la investigación, lleva a que no haya separación entre el sujeto y el objeto investigado. La tesis que intento demostrar es la imposibilidad a día de hoy de separar la vinculación entre las tecnologías, la práctica de la danza y su enseñanza.
Resum: The study object of this work is a contribution based on the author's own practice to establish elements that imply both the improvement of this practice and to highlight the actions that are being developed in the medium and its study. A main aim is showing an aspect of the application of the digital technologies to the process of creating dance and of teaching in Schools of Dance, on which sources are virtually nonexistent. The fact that the author's own teaching is actually an essential component of the process and of the results offered by his research means that there is no separation between subject and object investigated. The thesis aims to show that it is impossible today to separate the digital technologies from the practice and also the teaching of dance.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Document: masterThesis
Matèria: Dansa -- Tecnologia de la informació ; Dansa -- Ensenyament

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/266734


80 p, 872.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2016-09-16, darrera modificació el 2016-09-20



   Favorit i Compartir