Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164117
¿Es posible vivir la escuela como sujeto y alumno?
Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Ortiz, Marta (Universitat de Barcelona)
Ruiz, Mariel (Universitat de Barcelona)
Simó, Núria (Universitat de Vic)

Data: 2005
Resum: La subjetividad infantil es una construcción sociohistórica en la que la escuela ejerce su papel al situar a los niños y niñas en la categoría de alumno. Las autoras detectan una relación causa-efecto entre “buen alumno” y “sujeto pleno”, y analizan dos tiempos paralelos en que se produce dicha construcción vital: el tiempo social y el curricular.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Educació primària ; Catalunya ; Estudiants d'educació primària ; Estudiants ; Aspectes socials ; Avaluació educativa ; Psicologia de l'aprenentatge
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 350 (2005) , p. 70-73, ISSN 0210-0630



4 p, 124.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-16, darrera modificació el 2016-10-03



   Favorit i Compartir