Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164123
Barcelona com a ciutat-marca
Campàs Moya, Marta
Martín Villodres, Francisco, dir., (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Barcelona como ciudad-marca
Títol variant: Barcelona as a city-brand
Data: 2016
Descripció: 50 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Com afecten els fets històrics i les campanyes de comunicació a la imatge de marca de Barcelona?.
Resum: ¿Cómo afectan los hechos históricos y las campañas de comunicación a la imagen de marca de Barcelona?.
Resum: How do historical facts and marketing campaigns affect to our perfeption of Barcelona?.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Barcelona (Catalunya) ; Productes de marca - Màrqueting ; Marques comercials ; Publicitat - Campanyes



50 p, 17.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-16, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir