Paso a paso, la evaluación
Ribas Seix, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Data: 2003
Resum: La tarea de evaluar no es independiente ni tiene sentido por sí misma, sino que debe concebirse como parte del proceso de aprendizaje. La evaluación formativa se realiza antes, durante y después de las actividades, promueve el diálogo y el intercambio de reflexiones y favorece que el alumnado tome conciencia de sus avances y lagunas para, en definitiva, consolidar los aprendizajes adquiridos.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Educació ; Avaluació ; Avaluació curricular ; Treball de grup en educació ; Aprenentatge en equip en educació ; Interacció pedagògica ; Estratègies d'aprenentatge
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 330 (2003) , p. 65-68, ISSN 2386-6322



4 p, 130.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-16, darrera modificació el 2022-02-06



   Favorit i Compartir