Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164264
Cas Bags&go : Elaboració d'una proposta de pla de comunicació
Cuyàs Masgoret, Mònica
Danés Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Caso Bags&go : Elaboración de una propuesta de plan de comunicación
Títol variant: Case Bags&go : Proposal for drawing up a communication plan
Data: 2016
Descripció: 115 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest treball és una proposta de pla de comunicació per a Bags&go, un projecte innovador de consigna i transport d'equipatge al Port de Barcelona que neix el 2008 gràcies a dos emprenedors que detecten una nova oportunitat de negoci en la consigna de maletes del passatge de creuers. Fins el moment no consta cap document o model a seguir en matèria de comunicació. Així doncs, l'objectiu d'aquest treball serà esbossar un primer punt de partida a través del qual Bags&go pugui anar definint línies d'acció eficaces per tal d'assolir els seus objectius empresarials.
Resum: Este trabajo es una propuesta de plan de comunicación para Bags&go, un proyecto innovador de consigna y transporte de equipaje en el Puerto de Barcelona que nace en 2008 gracias a dos emprendedores que detectan una nueva oportunidad de negocio en la consigna de maletas del pasaje de cruceros. Hasta el momento no consta ningún documento o modelo a seguir en cuanto a comunicación. Así pues, el propósito de este trabajo será esbozar un primer punto de partida a través del cual Bags&go pueda ir definiendo líneas de acción eficaces con el fin de conseguir sus objetivos empresariales.
Resum: This work is a proposal of a communication plan for Bags&go, an innovative project of left-luggage and baggage transportation at the Port of Barcelona, which was founded in 2008 by two entrepreneurs who found a new business opportunity in the left-luggage service for the cruise lines’ passengers. So far there is no evidence of any document or model to follow in terms of communication. Thus, the aim of this work is to sketch a first starting point through which Bags&go may define effective courses of action in order to achieve its business goals.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Comunicació en organitzacions ; Relacions públiques



115 p, 3.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-19, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir