Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164265
La clau de l'èxit : Factors i atributs que determinen l'evolució d'un youtuber. El cas d'El Rubius
Donadeu Rosas, Mònica
Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La clave del éxito : Factores y atributos que determinan la evolución de un youtuber. El caso de El Rubius
Títol variant: The key to success : Factors and attributes that determine a youtuber's evolution. El Rubius case
Data: 2016
Descripció: 102 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: En l'actualitat, dins les estratègies empresarials, uns nous agents cobren cada vegada més protagonisme: els youtubers. Són capaços d'aportar a les marques un contingut rellevant i capaç de connectar amb les noves generacions. Tot i ser el centre d'aquestes, encara no existeixen pautes que determinin el punt on es troben aquests natius digitals. L'objectiu del treball és localitzar i analitzar aquestes fases i quins factors i atributs les determinen, a partir d'entrevistes amb experts en el camp, i un anàlisi de continguts sobre el canal més important actualment a Espanya: el d'ElRubiusOMG.
Resum: En la actualidad, dentro de las estrategias empresariales, unos nuevos agentes cobran cada vez más protagonismo: los youtubers. Son capaces de aportar a las marcas contenido relevante y capaz de conectar con las nuevas generaciones. A pesar de ser el centro de éstas, todavía no existen pautas que determinen el punto dónde se encuentran, a partir de entrevistas con expertos en el campo y un anállisis de contenidos sobre el canal más importante actualmente en España: el de ElRubiusOMG.
Resum: Nowadays, inside the business strategies, there are some new agents that are playing a leadership role on them: the youtubers. They are capable of creating outstanding content for the brands and be capable of connecting with the new generations. Even though they are the centre of the strategies, they still don't have any guidelines that help to determine the exact point where they are. The aim of the project is to locate and analize the periods, and which factors and attributes determine them, with four expert interviews and a content analysis of the most important Spanish YouTube channel of the moment: ElRubiusOMG.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Influencer ; Youtube (Recurs electrònic) ; Xarxes socials ; Màrqueting



102 p, 7.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-19, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir