Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164306
La influència de la presència o absència del logosímbol
Freixa Rubio, Gemma
Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La influencia de la presencia o ausencia del logosímbolo
Títol variant: The influence of logo symbol's presence or absence
Data: 2016
Descripció: 159 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Les marques, com les persones, tenen una personalitat que es pot veure representada mitjançant un logosímbol, que comunica i afegeix valor. L'objectiu d'aquesta investigació és estudiar quina és la influència de com influeix la presència o absència del logosímbol en la intenció de compra, la preferència de marca, l'estimació de preu i la confiança. Això s'aconsegueix gràcies al mètode de l'experiment científic -amb un seguit de dades quantitatives obtingudes- i el disseny d'una nova marca d'aigua mineral natural.
Resum: Las marcas, como las personas, tienen una personalidad que se puede representar gracias al soporte de un logosímbolo, que comunica y añade valor. El objetivo de esta investigación es estudiar cómo influye la presencia o ausencia del logosímbolo en la intención de compra, la preferencia de marca, la estimación de precio y la confianza. Esto se consigue gracias al método del experimento científico -con los datos cuantitativos obtenidos- y el diseño de una nueva marca de agua mineral natural.
Resum: Brands, like people, have a personality which could be represented by a logo symbol. It helps to communicate and add value to the brand. The main of this investigation is to study in both scenarios (with and without the existance of a logo symbol) what the consequences would be in terms of purchase intent, brand preference, price estimation and confidence. This is achieved through the use of the scientific experiment method -based on quantitative evidence- and the design of a new natural mineral water brand.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Marques comercials ; Logotip ; Disseny ; Compra



159 p, 51.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-20, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir