La influència de la presència o absència del logosímbol
Freixa Rubio, Gemma
Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
La influencia de la presencia o ausencia del logosímbolo |
Títol variant: |
The influence of logo symbol's presence or absence |
Data: |
2016 |
Descripció: |
159 pag. |
Resum: |
Les marques, com les persones, tenen una personalitat que es pot veure representada mitjançant un logosímbol, que comunica i afegeix valor. L'objectiu d'aquesta investigació és estudiar quina és la influència de com influeix la presència o absència del logosímbol en la intenció de compra, la preferència de marca, l'estimació de preu i la confiança. Això s'aconsegueix gràcies al mètode de l'experiment científic -amb un seguit de dades quantitatives obtingudes- i el disseny d'una nova marca d'aigua mineral natural. |
Resum: |
Las marcas, como las personas, tienen una personalidad que se puede representar gracias al soporte de un logosímbolo, que comunica y añade valor. El objetivo de esta investigación es estudiar cómo influye la presencia o ausencia del logosímbolo en la intención de compra, la preferencia de marca, la estimación de precio y la confianza. Esto se consigue gracias al método del experimento científico -con los datos cuantitativos obtenidos- y el diseño de una nueva marca de agua mineral natural. |
Resum: |
Brands, like people, have a personality which could be represented by a logo symbol. It helps to communicate and add value to the brand. The main of this investigation is to study in both scenarios (with and without the existance of a logo symbol) what the consequences would be in terms of purchase intent, brand preference, price estimation and confidence. This is achieved through the use of the scientific experiment method -based on quantitative evidence- and the design of a new natural mineral water brand. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Marques comercials ;
Logotip ;
Disseny ;
Compra |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2016-09-20, darrera modificació el 2022-05-01