Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164323
Involved agency : Aproximación a la comunicación con influencers y cómo crear valor diferencial en un mercado publicitario emergente
Galí Gracia, Júlia
Teixidor Pérez, Marina
Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Involved agency : Aproximació a la comunicació amb influencers i com crear valor diferencial en un mercat publicitari emergent
Títol variant: Involved agency : Approaching to the influencer communication and how to create differential value in an emergent advertising market
Data: 2016
Descripció: 156 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: En aquest projecte es pretén crear un model d'agència especialitzada en la comunicació amb influencers que aporti un valor afegit al mercat del màrqueting d'influència, mitjançant una aproximació a l'estat actual de la qüestió i una investigació de les principals agències d'influencers del mercat tant a nivell mundial com estatal, a partir de les quals es determinarà el valor diferencial d'aquest model d'agència; mitjançant la definició d'una cadena de valor i la creació d'una imatge de marca en conseqüència.
Resum: En este proyecto se pretende crear un modelo de agencia especializada en la comunicación con influencers que aporte un valor añadido al mercado del marketing de influencia, mediante una aproximación al estado actual de la cuestión y una investigación de las principales agencias de influencers del mercado tanto a nivel mundial como estatal, a partir de las cuales se determinará el valor diferencial de este modelo de agencia; mediante la definición de una cadena de valor y la creación de una imagen de marca en consecuencia.
Resum: This project aims to create a model agency specialising in communication with influencers that bring added value to the market of marketing influence through an approach to the current state of the issue and an investigation of the major influencer agencies of the market both worldwide as country level, from which the differential value of this agency model will be determined; by defining a value chain and creating a brand image accordingly.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Xarxes socials ; Influencer ; Publicitat ; Internet Màrqueting



156 p, 34.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-21, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir