Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164327
La importancia de la Comunicación de Crisis : El caso del Festival Arenal Sound
Gutiérrez Ayllón, Ariadna
Puig Gonzalez, Joaquin, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La importància de la Comunicació de Crisis : El cas del Festival Arenal Sound
Títol variant: The importance of Crisis Communication : The case of Arenal Sound Festival
Data: 2016
Descripció: 72 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El present treball analitza l'estratègia de comunicació realitzada per l'organització del Festival Arenal Sound, a causa de la crisi que es va produir el passat mes d'agost de 2015. A partir d'una recreació cronològica dels fets, se seleccionaran els missatges i les tàctiques posades en pràctica per tal d'estudiar la seva evolució, en relació als diferents públics afectats per les circumstàncies i es valorarà el desenllaç d'aquesta.
Resum: El presente trabajo analiza la estrategia de comunicación realizada por la organización del Festival Arenal Sound, debido a la crisis que se produjo el pasado mes de agosto de 2015. A partir de una recreación cronológica de los hechos, se seleccionarán los mensajes y las tácticas puestas en práctica para estudiar su evolución, en relación a los diferentes públicos afectados por las circunstancias y se valorará el desenlace de esta.
Resum: This dissertation anylises the communication strategy carried out by the organization of the Arenal Sound Festival, due to the crisis that occurred the last August of 2015. From a chronological recreation of the facts, will select the messages and the tactics performed in order to study its evolution in relation to the different publics affected by the circumstances and will value the ending of it.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Relacions públiques ; Comunicació



72 p, 7.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-21, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir