Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164328
La producción musical como herramienta de branding
Jiménez Martínez, Antonio David
Barbeito Veloso, María Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La producció musical com a eina de branding
Títol variant: Music production as a branding tool
Data: 2016
Descripció: 94 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: A través d'aquesta investigació, mostrem una visió global de la manera en què les marques fan servir la música en la publicitat, esbrinem si hi ha una tendència en l'entorn publicitari on es produeixi la música ad hoc per a campanyes de publicitat i n'analitzem el paper que juga i la influència en la imatge de marca.
Resum: A través de esta investigación podremos tener una visión global de cómo las marcas hacen uso de la música en la publicidad, conocer si hay una tendencia en el entorno publicitario donde se produzca la música ad hoc para las campañas publicitarias y analizar el rol que juega dicha composición musical y su influencia en la imagen de marca.
Resum: Throughout this investigation it is wanted to give a global view on how brands use music in advertising, know whether there is a specific trend for advertising environment where music is produced ad hoc for advertising campaigns and analyse the role played by such musical composition and its influence on the brand's image.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Música ; Publicitat ; Marques comercials



9.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-21, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir