Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164387
Pla de comunicació del Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès
Llopis Baldero, Helena
Codinach Fossas, Mariona, dir., (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Plan de comunicación del Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès
Títol variant: Comunication plan of Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès
Data: 2016
Descripció: 190 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El projecte que es presenta a continuació és un pla de comunicació del Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès. En primer lloc es realitza un estudi del festival en sí i de la seva comunicació, així com de la seva competència, per poder detectar els punts forts i els punts dèbils que té. A partir d'aquí, en segon lloc, s'estableixen uns objectius de comunicació i es proposa un pla d'accions per tal d'assolir-los, de manera que la comunicació realitzada per promocionar aquest festival sigui efectiva i comporti un increment d'assistència de cara a futures edicions.
Resum: El proyecto que se presenta a continuación es un plan de comunicación del Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès. En primer lugar se realiza un estudio del festival en si y de su comunicación, así como de su competencia, para poder detectar los puntos fuertes y débiles que tiene. A partir de aquí, en segundo lugar, se establecen unos objetivos de comunicación y se propone un plan de acciones para poder alcanzarlos, de manera que la comunicación realizada para promocionar este festival sea efectiva y comporte un incremento de asistencia en futuras ediciones.
Resum: The project introduced is a communication plan for the Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès. First of all, a study concerning the festival itself and its communication will be carried out, together with its competition, in order to identify its strengths and weaknesses. Secondly, the communication objectives will be established and an action plan will be suggested in order to achieve them. The main purpose is that the communication performed to promote this festival is effective and entails an increase in attendance in future editions.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Comunicació ; Esdeveniments especials ; Cerdanyola del Vallès (Catalunya)



190 p, 2.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-22, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir