Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164391
Plan de negocio de Love Live Music : una nueva vía de promoción para músicos amateurs
Manjón Martínez, Ana
Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Pla de negoci de Love Live Music : una nova via de promoció per a músics amateurs
Títol variant: Love Live Music's business plan : new promotion way for amateur musicians
Data: 2016
Descripció: 88 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest projecte té com a objectiu oferir la possibilitat de tocar en directe sense costos als músics amateurs, a través de la creació de la start-up Love Live Music, una plataforma en línia en forma de web i app mòbil, que posa en contacte a músics amateurs amb locals de restauració (bars, restaurants, pubs, etc. ) que vulguin oferir música en directe als seus establiments.
Resum: Este proyecto tiene como objetivo ofrecer la posibilidad de tocar en directo sin costes a los músicos amateurs, a través de la creación de la start-up Love Live Music, una plataforma en línea en forma de web y app móvil, que pone en contacto a músicos amateurs con locales de restauración (bares, restaurantes, pubs, etc. ) que quieran ofrecer música en directo en sus establecimientos.
Resum: This project has as objective to offer to amateur musicians the chance to play live music without costs, via Love Live Music start-up creation, an online platform based on web and mobile app, which puts in touch amateur musicians and catering locals (bars, restaurants, pubs, and etcetera. ) who want to offer live music on their establishments.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Música ; Internet ; Publicitat

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-22, darrera modificació el 2016-10-10



   Favorit i Compartir