Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164392
Social brands : La construcción de marca en el contexto Social Media y la interacción con los usuarios
Martí Marin, Alba
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Social brands : La construcció de marca en el context Social Media i la interacció amb els usuaris
Títol variant: Social brands : The Brand building in the Social Media context and interaction with users
Data: 2016
Descripció: 141 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquesta investigació acadèmica pretén conèixer com es relacionen marques i usuaris en l'entorn Social Media des d'un punt de vista perceptiu. Per una banda, es vol conèixer l'opinió de diversos professionals del sector de la comunicació i especialment de les xarxes socials. Per altra banda, es vol conèixer l'opinió i percepció d'usuaris i no usuaris de les xarxes socials en relació a la interacció amb marques dins d'elles. A partir d'aquesta informació, es coneixeran aquells punts clau per a realitzar, des del punt de vista de la marca, una estratègia d'èxit dins d'aquest mitjà.
Resum: Esta investigación académica pretende conocer cómo se relacionan marcas y usuarios en el entorno Social Media desde un punto de vista perceptivo. Por un lado, se quiere conocer la opinión de diferentes profesionales del sector de la comunicación y especialmente de las redes sociales. Por otro lado, se quiere conocer la opinión y percepción de usuarios y no usuarios de las redes sociales en relación a la interacción con marcas dentro de éstas. A partir de esta información, se conocerán aquellos puntos clave para realizar, desde el punto de vista de la marca, una estrategia exitosa dentro de este medio.
Resum: This academic research aims to know how brands and users interact in Social Media from a perceptually point of view. On one hand, we want to know the opinion of different professionals from communication field (especially from Social Media). On the other hand, we want to know the opinion and perception of users and non-users of Social Media in relation to the interaction with brands in them. With all this information, we'll be able to know the key points to create, from a brand´s point of view, a successful strategy in Social Media.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Xarxes socials ; Màrqueting ; Marques comercials ; Comunicació



141 p, 3.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-22, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir