Pràctiques Professionals [43191]
Llonch Andreu, Joan
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Prácticas Profesionales
Data: 2016-17
Resum: 1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
Resum: 1. Conocer la realidad empresarial de una organización a través de la inserción en un proyecto. 2. Descubrir la realidad de un mercado o de un sector y resolver problemas reales. 3. Apoyar y contribuir al trabajo empresarial.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, castellà
Titulació: Màrqueting [4313148]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
3 p, 76.5 KB

Castellà
3 p, 75.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2024-04-06



   Favorit i Compartir