Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164537
Perspectives i Tendències en la Recerca sobre la Construcció del Coneixement Social [43211]
Santisteban Fernández, Antoni
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Perspectives and Trends in Research into the Construction of Social Knowledge
Títol variant: Perspectivas y Tendencias en la Investigación sobre la Construcción del Conocimiento Social
Data: 2016-17
Titulació: Recerca en educació [4313815]
Resum: - Analitzar com es construeix el coneixement social, des de la formació de conceptes socials i de valors socials. - Interpretar aspectes teòrics d'aquest procés, com les representacions socials de la realitat o les relacions i les diferències entre sabers científics i sabers escolars. - Analitzar les aportacions de les diverses ciències socials a la comprensió de la societat actual. - Identificar els conceptes clau com a instruments per a la selecció de continguts, per a l'ensenyament i per a la investigació. - Reconèixer la importància de la interpretació i la comunicació en l'ensenyament de les ciències socials.
Resum: - Analizar cómo se construye el conocimiento social, desde la formación de conceptos sociales y de valores sociales. - Interpretar aspectos teóricos de este proceso, como las representaciones sociales de la realidad o las relaciones y las diferencias entre saberes científicos y saberes escolares. - Analizar las aportaciones de las diversas ciencias sociales a la comprensión de la sociedad actual. - Identificar los conceptos clave como instrumentos para la selección de contenidos, para la enseñanza y para la investigación. - Reconocer la importancia de la interpretación y la comunicación en la enseñanza de las ciencias sociales.
Llengua: Català



Català
6 p, 82.9 KB

Anglès
Versió reduïda
1 p, 56.0 KB

Castellà
6 p, 83.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir