Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164551
Treball de Fi de Màster [42231]
López Sintas, Jordi
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Trabajo de Fin de Máster
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Màrqueting [1093]
Titulació: Màster Universitari en Màrqueting [4313148]
Resum: Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics.
Resum: Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo son: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. - Profundizar en una temática actual de interés en el ámbito marketing. - Formular correctamente problemas de investigación así como diseñar y ejecutar investigaciones comerciales de forma profesional. - Estructurar de forma coherente los diferentes elementos que conforman un proyecto. - Desarrollar habilidades comunicativas en presentaciones orales ante públicos críticos.
Llengua: Català



Català
4 p, 77.4 KB

Castellà
4 p, 77.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir