Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164605
Perspectives de Recerca en Educació Científica [43207]
Espinet Blanch, Mariona
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Perspectives on Research in Science Education
Títol variant: Perspectivas de Investigación en Educación Científica
Data: 2016-17
Titulació: Recerca en educació [4313815]
Resum: Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat d'Educació Científica i és optatiu de la resta d'especialitats Aquest és un mòdul introductori a l'especialitat que pretén apropar els estudiants a les idees bàsiques de la investigació en didàctica de les ciències que també poden ser útils per a la recerca en educació ambiental. Es preten per una banda aproximar els estudiants a la literatura de recerca del camp de la didàctica de les ciències per així poder-la utilitzar en la fonamentació del seu treball de recerca. Per altra banda es preten aportar una visió retrospectiva del camp de la didáctica de les ciències com una área de recerca en constant evolució i amb la finalitat de contribuir a la millora de l'ensenyament de les ciències a tots els nivells educatius formals i no formals. Finalment es preten desenvolupar en els estudiants la competència de parlar, llegir i escriure de manera científica per poder així abordar la realització amb èxit d'un treball de recerca en el camp de la didàctica de les ciències o de l'educació ambiental.
Resum: Este módulo es obligatorio de la especialidad de Educación Científica y es optativo del resto de especialidades. Se trata de un módulo introductorio a la especialidad que pretende acercar a los estudiantes a las ideas básicas de la investigación en didáctica de las ciencias útiles también en el campo de la educación ambiental. Se pretende por un lado familiarizar a los estudiantes con la literatura de investigación en el campo de la didáctica de las ciencias para que luego puedan utilizarla en sus investigaciones. Por otro lado se pretende aportar una visión retrospectiva del campo de la didáctica de las ciencias como una area en constante evolución que tiene la finalidad de contribuir a la mejora de la enseñanza de las ciencias en todos los niveles educativos formales i no formales. Finalmente pretende desarrollar en los estudiantes la competencia de hablar, leer i escribir científicamente para poder abordar con éxito su trabajo de investigación en el campo de la didáctica de las ciencias y de la educación ambiental.
Llengua: Català



Català
5 p, 87.3 KB

Anglès
Versió reduïda
2 p, 58.9 KB

Castellà
5 p, 87.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir