Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164612
Aspectes Psicopedagògics de la Intervenció Educativa [42961]
Fuentes Agustí, Marta
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Psychopedagogical Aspects of Educational Intervention
Títol variant: Aspectos Psicopedagógicos de la Intervención Educativa
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
Titulació: Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [4313816]
Resum: Analitzar els diversos àmbits culturals dels infants i els joves, tant aquells en què estan immersos com els que generen. Aplicar estratègies de reconeixement i intervenció sobre contextos socio-educatius formals i no formals. Comprendre les bases fonamentals de la perspectiva sociocultural i contextual del desenvolupament. Desenvolupar actituds favorables vers la intervenció per al desenvolupament de totes les persones siguin quines siguin les seves característiques personals. Analitzar la interacció entre els processos de desenvolupament i aprenentatge, i valorar la influència dels diferents contextos educatius. Revisar les pròpies creences i teories sobre l'aprenentatge i l'ensenyança amb l'ajut de les aportacions teòriques més rellevants. Reconèixer les propostes curriculars escolars vigents. Dissenyar i aplicar programes i projectes curriculars a contextos concrets i específics. Aplicar criteris educatius que tinguin cura de les diversitats de l'alumnat. Aplicar procediments de detecció de necessitats socio-educatives. Valorar i aplicar estratègies d'avaluació educativa. Vincular els processos lectors amb els processos educatius. Incidir en els projectes lingüístics i plans lectors dels centres educatius.
Resum: • Analyze the various cultural areas of children and young people -those in which they are immersed as well as the ones they generate. • Apply recognition and intervention strategies on socio-educational formal and non formal contexts. • Understand the fundamentals of the sociocultural and contextual perspective of development. • Develop favorable attitudes towards intervention for the development of all people regardless of their personal characteristics. • Analyze the interaction between development and learning processes, and assess the influence of different educational contexts. • Review own beliefs and theories of learning and teaching with the help of the most important theoretical contributions. • Recognize existing school curriculum proposals. • Design and implement programs and curricular projects in concrete and specific contexts. • Apply educational criteria that take care of the diversity of students. • Apply procedures for screening socio-educational needs. • Assess and implement strategies of educational evaluation. • Link reading processes to educational processes. • Influence language projects and reading plans of schools.
Resum: Analizar los diversos ámbitos culturales de los niños y los jóvenes, tanto aquellos en que están inmersos como los que generan. Aplicar estrategias de reconocimiento e intervención sobre contextos socio-educativos formales y no formales. Comprender las bases fundamentales de la perspectiva sociocultural y contextual del desarrollo. Desarrollar actitudes favorables hacia la intervención para el desarrollo de todas las personas sean cuales sean sus características personales. Analizar la interacción entre los procesos de desarrollo y aprendizaje, y valorar la influencia los diferentes contextos educativos. Revisar las propias creencias y teorías sobre el aprendizaje y la enseñanza con la ayuda de las aportaciones teóricas más relevantes. Reconocer las propuestas curriculares escolares vigentes. Diseñar y aplicar programas y proyectos curriculares en contextos concretos y específicos. Aplicar criterios educativos que tengan cuidado de las diversidades de los alumnos. Aplicar procedimientos de detección de necesidades socio-educativas. Valorar y aplicar estrategias de evaluación educativa. Vincular los procesos lectores con los procesos educativos. Incidir en los proyectos lingüísticos y planes lectores de los centros educativos.
Llengua: Català



Català
4 p, 75.9 KB

Anglès
4 p, 74.8 KB

Castellà
4 p, 76.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir