Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164618
Màrqueting Emergent [42227]
Obis Artal, Maria Teresa
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Marketing Emergente
Data: 2016-17
Resum: Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. Per tant, aquest mòdul serà eminentment pràctic.
Resum: Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. Por tanto, este módulo será eminentemente práctico.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Màster Universitari en Màrqueting [4313148]
Pla d'estudis: Màrqueting [1093]



Català
4 p, 72.1 KB

Castellà
3 p, 70.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2017-09-23



   Favorit i Compartir