Màrqueting Sociopolític [42228]
Bosch, Agustí
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Data: 2016-17
Resum: The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. Thus, we will analyse how political actors, the media, and the people at large interact with political communication. Notice this is a first version of the syllabus. Several readings may be replaced by more recent articles before the sessions of the module start. Some other details may also vary slightly.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Ciència Política / Political Science [4313335] ; Màrqueting [4313148]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118] ; Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Document: Objecte d'aprenentatge



Anglès
4 p, 76.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir