Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164717
Comunicació Comercial [42225]
Castellblanque Ramiro, Mariano
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Comunicación Comercial
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Màrqueting [1093]
Titulació: Màster Universitari en Màrqueting [4313148]
Resum: - Planificar i desenvolupar campanyes de comunicació comercial, amb especial èmfasi en el desenvolupament d'una estratègia de marca o un pla de comunicació d'una empresa o un producte o servei. - Tenir una actitud creativa i innovadora, i desenvolupar habilitats directives i de comunicació oral i escrita. - Dissenyar estratègies per fer comunicació persuasiva en un entorn multidisciplinari. - Veure, analitzar, entendre aquest entorn canviant de mitjans cada vegada més interrelacionats. - Saber treballar en equip, saber ser flexible i canviar de rol (anunciant-agència).
Resum: - Planificar y desarrollar campañas de comunicación comercial, con especial énfasis en el desarrollo de una estrategia de marca o un plan de comunicación de una empresa o un producto o servicio. - Tener una actitud creativa e innovadora, y desarrollar habilidades directivas y de comunicación oral y escrita. - Diseñar estrategias para hacer comunicación persuasiva en un entorno multidisciplinar. - Ver, analizar, entender este entorno cambiante de medios cada vez más interrelacionados. - Saber trabajar en equipo, saber ser flexible y cambiar de rol (anunciante-agencia).
Llengua: Català



Català
6 p, 88.4 KB

Castellà
6 p, 86.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir