Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164779
Quan la publicitat s’apropia de l’art : la interpretació de l'anunci gràfic en relació al capital cultural
Marzo Baron, Paula
Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Cuando la publicidad se apropia del arte : la interpretación del anuncio gráfico en relación al capital cultural
Títol variant: The appropriation of art in advertising : the interpretation of graphic advert in relation to cultural capital
Data: 2016
Descripció: 80 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest treball pretén analitzar la relació entre la interpretació d’un anunci que conté l’apropiació d’una referència artística i el nivell de capital cultural de l’individu. S’empra la metodologia d’enquesta amb una mostra de 75 estudiants universitaris que representen diferents nivells de capital cultural respectivament. La base teòrica de la investigació es centra en les investigacions sociològiques i d’identitat social de Pierre Bourdieu, alhora que s’explora la relació entre l’art i la publicitat, fent especial menció al concepte d’apropiació.
Resum: Este trabajo pretende analizar la relación entre la interpretación de un anuncio que contiene la apropiación de una referencia artística y el nivel de capital cultural del individuo. Se emplea la metodología de encuesta con una muestra de 75 estudiantes universitarios que representan diferentes niveles de capital cultural respectivamente. La base teórica de la investigación se centra en las investigaciones sociológicas y de identidad social de Pierre Bourdieu, al mismo tiempo que se explora la relación entre el arte y la publicidad, haciendo especial mención al concepto de apropiación.
Resum: This project analises the relation between the interpretation of graphic advertising with an artistic reference and the cultural capital. The content analysis method was developed with a sample of 75 university students. At the same time, the research analises the relation of art and advertising, the concept of art appropiation and finaly it explores the Pierre Boudieu theories about cultural capital and social identity.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Publicitat ; Art



80 p, 14.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir