Actitudes y tipologías
Masjuan, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)

Data: 1995
Resum: Resultado de una investigación realizada por el ICE de la Universidad Autónoma de Barcelona sobre las actitudes del profesorado de Secundaria ante la Reforma educativa en dos Institutos de Bachillerato y dos de Formación profesional elegidos en función de las características sociales de su alumnado. En función de las opiniones del profesorado se diferencian cuatro tipos de profesorado: los tradicionales, los didactistas, los reformistas pedagógicos y los reformistas pedagógicos y organizativos.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Professors ; Educació secundrària ; Educación Secundaria Obligatoria ; Investigación educativa ; Profesorado ; Reforma educativa actual
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Vol. 238 (1995) , p. 55-58, ISSN 2386-6322



5 p, 118.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca Educació i Treball (GRET)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2022-04-29



   Favorit i Compartir