Pararse a pensar
Monereo i Font, Carles, 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 1993
Resum: Presentación de la propuesta «Aprendo a pensar», creada con el propósito de favorecer una integración real de las estrategias de aprendizaje en el currículum escolar. Ofrece un conjunto de sugerencias que pueden ayudar al profesor en el momento de realizar sus programaciones de aula, e incluso ajustar la enseñanza a grupos de alumnos y alumnas específicos. Este programa se ilustra a través del desarrollo de la experiencia de la escuela «Arrels» de Barcelona.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Aprenentatge cognitiu ; Psicologia de l'aprenentatge ; Comprensió ; Raonament ; Pensament crític
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 219 (1993) , p. 62-67, ISSN 2386-6322



8 p, 375.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2022-02-06



   Favorit i Compartir