Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164806
Estado y Reforma
Bonal, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)

Data: 1995
Resum: El autor analiza críticamente las cuatro dicotomías que considera más emblemáticas en los cambios curriculares de la LOGSE. Éstas son: currículo instrumental versus currículo expresivo; currículo comprehensivo versus currículo individualizado; libertad en la construcción del currículo versus evaluación curricular; y autonomía en la gestión curricular versus participación.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Reforma de l'educació ; Currículum ; LOGSE ; Reforma educativa
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 241 (1995) , p. 62-66, ISSN 0210-0630



7 p, 67.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Globalització, Educació i Polítiques Socials (GEPS)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2017-06-16



   Favorit i Compartir