Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164859
Audio branding de las marcas automovilísticas en ámbito estatal
Moreno Muñoz, Marina
Rabanal Ramirez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Audio branding de les marques automobilístiques en l'àmbit estatal
Títol variant: Audio branding of car brands in the State context
Data: 2016
Descripció: 99 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Investigació de camp amb la que es pretén analitzar la situació del audio branding a Espanya al sector automobilístic. Estudi realitzat amb els models de cotxes més venuts al país en l'any 20015. Es pretén comprendre el posicionament de marca a través de la comunicació sonora, així com la seva notorietat. La investigació també es suporta amb una revisió documental i diverses entrevistes a professionals del so publicitari.
Resum: Investigación de campo con la que se pretende analizar la situación del audio branding en España en el sector automovilístico. Estudio realizado con los modelos de coches más vendidos en el país en el año 2015. Se pretende entender el posicionamiento de marca a través de la comunicación sonora, así como su notoriedad. La investigación también se sostiene con una revisión documental y diversas entrevistas a profesionales del sonido publicitario.
Resum: Research witch it aims to analyse the situation of the audio branding of car brands in Spain. This research is made with the car models that were best sellers in the country in 2015. It is aimed to understand the brand positioning trough sound communication, as well as its awareness. The research is supported by a document review and several interviews with professionals of the advertisement sound.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Automòbils ; Publicitat ; So Enregistrament i reproducció ; Marques comercials



99 p, 2.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-26, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir