Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164860
Sellos de identidad narrativos en las producciones de Bad Robot : Nuevos mecanismos de marketing emocional en la producción televisiva
Gracia Martínez, Ariadna
Puig González, Joaquim, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Segells d'identitat narratius en les produccions de Bad Robot : Nous mecanismes de marketing emocional en la producció televisiva
Títol variant: Narrative hallmarks in Bad Robot's productions : New emotional marketing mechanisms on television production
Data: 2016
Descripció: 53 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Bad Robot és una productora televisiva i cinematogràfica que cada cop està obtenint més notorietat. Part de la seva fama ve determinada pel seu creador J. J Abrams, director i guionista que presenta unes característiques úniques en les seves produccions. Aquest treball pretén analitzar aquestes característiques tan peculiars i explicar de quina manera han ajudat a que la productora s'estableixi com una marca diferenciada i destacada en el panorama audiovisual.
Resum: Bad Robot es una productora televisiva y cinematográfica que cada vez está obteniendo más notoriedad. Parte de su fama viene determinada por su creador J. J Abrams, director y guionista que presenta unas características únicas en sus producciones. Este trabajo pretende analizar estas características tan peculiares y explicar de qué manera han ayudado a que la productora se establezca como una marca diferenciada y destacada en el panorama audiovisual.
Resum: Bad Robot is a television and film production company that is obtaining more and more renown over time. Part of this fame is determined by its creator J. J Abrams, film director and screenwriter who shows unique features in his productions. This work pretends to analyse those peculiar features and explain in which way they helped the production company to be established as a distinguished and prominent brand in the audiovisual scene.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Cinema ; Màrqueting ; Sèries televisives ; Narració (Retòrica) Mitjans audiovisuals Abrams, Jeffrey, 1964-



53 p, 1.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-26, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir