Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164864
Catalunya, terra de contrastos : Bases i plantejament per al rebranding estratègic de Catalunya com a marca turística
Navarro Spreafico, Mireia
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Cataluña, tierra de contrastes : Bases y planteamiento para el rebranding estratégico de Cataluña como marca turística
Títol variant: Catalonia, a land of contrasts : Bases and strategic approach for rebranding Catalonia as a touristic brand
Data: 2016
Descripció: 134 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Davant d'un augment del turisme a nivell mundial i d'una creixent tendència dels viatgers de conèixer noves cultures, es fa evident la necessitat de les destinacions de donar-se a conèixer i adaptar-se a les preferències dels consumidors. En aquest projecte es plantegen les bases per a una proposta estratègica de rebranding de Catalunya com a marca turística a partir de l'anàlisi de la situació actual i del diagnòstic de les principals debilitats i fortaleses del territori.
Resum: Delante del aumento del turismo a nivel mundial y de la creciente tendencia que los viajeros tienen por conocer nuevas culturas, se hace evidente la necesidad de las destinaciones de darse a conocer y adaptarse a las preferencias de los consumidores. En este proyecto se plantean las pases para una propuesta estratégica de rebranding de Cataluña como marca turística a partir del análisis de la situación actual y del diagnóstico de las principales debilidades y fortalezas del territorio.
Resum: In front of the global rise of tourism and the growing trend of travellers to know new cultures, it becomes clear that the destinations need to reach higher levels of awareness and adapt to their consumers’ preferences. This project presents the bases for a Catalonia rebranding strategic approach as a touristic brand, from the current situation analysis and the diagnosis of the main strengths and weaknesses of the area.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Màrqueting ; Catalunya ; Turisme ; Marques comercials ; Identitat



134 p, 20.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-26, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir