Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164866
Influencia de la música de la publicidad en las emociones : hacia la conquista del cerebro emocional
Pérez Puigdomènech, Laia
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Influència de la música de la publicitat en les emocions : cap a la conquesta del cervell emocional
Data: 2016
Descripció: 146 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Estudi sobre les diferències emocionals que la música de la publicitat produeix entre músics i no músics, mitjançant l'ús de les tècniques del neuromàrqueting i l'anàlisi de 5 paràmetres emocionals diferents: avorriment, engagement, excitació, frustració i relaxació. Per aquest motiu, s'investiguen els efectes emocionals que diversos espots del sector automobilístic produeixen en els subjectes en funció del tipus de melodia que els acompanya. Per aconseguir-ho s'han utilitzat 3 bandes sonores diferents relacionades cadascuna d'elles amb 3 emocions bàsiques: alegria, tristesa i ira.
Resum: Estudio sobre las diferencias emocionales que la música de la publicidad produce entre músicos y no músicos, mediante el uso de les técnicas del neuromarketing y el análisis de 5 parámetros emocionales distintos: aburrimiento, engagement, excitación, frustración y relajación. Por este motivo, se investigan los efectos emocionales que diversos espots del sector automovilístico producen en los sujetos en función del tipo de melodía que les acompaña. Para ello, se han usado 3 bandas sonoras distintas relacionadas cada una de ellas con 3 emociones básicas: alegría, tristeza e ira.
Resum: Study about the emotional differences that advertising music produce between musicians and non-musicians, using neuromarketing techniques and the analysis of 5 different emotional parameters: boredom, engagement, excitement, frustration and relaxation. For this reason, this research analyzes the emotional effects that different spots of the automotive industry produce on the subjects in function of the type of melody that accompanies them. To get it, this research project uses 3 different soundtracks associate each of them with 3 basic emotions: happiness, sadness and anger.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Neuromàrqueting ; Publicitat ; Música ; Percepció auditiva ; Cervell



146 p, 20.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-26, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir