Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164933
De Craft Barcelona a Metáfora : un plan de reposicionamiento
Ruiz Velasco, Lídia
Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: De Craft Barcelona a Metáfora : un pla de reposicionament
Títol variant: From Craft Barcelona to Metáfora : a reposition plan
Data: 2016
Descripció: 143 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Craft Barcelona és un bar especialitzat en cervesa artesana, pinxos i música en directe ubicat en el cor de Barcelona. És un negocio amb evident potencial, treballa dins del sector de la cervesa artesanal i destaca per la seva oferta d'experiències al client, però els beneficis no corresponen amb les expectatives. Aquest projecte presenta un renovat pla de màrqueting basat en reposicionar la marca del bar, donant especial atenció al concepte, el valor diferencial i la promoció per aconseguir ressaltar tot el potencial de l'actual establiment, guanyar notorietat i augmentar els propers beneficis.
Resum: Craft Barcelona es un bar especializado en cerveza artesana, pinchos y música en directo ubicado en el corazón de Barcelona. Es un negocio con evidente potencial, trabaja dentro del sector de la cerveza artesanal y destaca por su oferta experiencial al cliente, sin embargo los beneficios no corresponden con las expectativas. Este proyecto presenta un renovado plan de marketing basado en reposicionar la marca del bar, dando especial atención al concepto, el valor diferencial y la promoción para conseguir resaltar todo el potencial del actual establecimiento, ganar notoriedad y aumentar beneficios.
Resum: Craft Barcelona is bar specialized in craft beer, food and live music located in the heart of Barcelona. It's a business with potential, it operates inside the craft beer market and it stands out because of its experiential offer for the client, however the earnings aren't suitable to the expectations. This project presents a new marketing plan based on repositioning the bar's brand, giving special attention to the concept, the differential value and the promotion in order to achieve strengthen all the potential from the actual establishment, gaining notoriety and increasing profits.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Màrqueting ; Restauració (Gastronomia) ; Beneficis



143 p, 4.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-27, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir