Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164935
Marketing de cine : La creatividad como alternativa al alto presupuesto
Sánchez Miras, Raül
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Màrqueting de cine : La publicitat com a alternativa a l'alt pressupost
Títol variant: Movie marketing : The creativity as alternative to the high budget
Data: 2016
Descripció: 49 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Anàlisi de la importància que té el màrqueting a l'hora de comunicar i promocionar una pel·lícula. La primera part del treball se centra a descobrir quins mitjans i quines eines són les més adequades per a aquesta tasca, què s'ha fet ja i, del que s'ha fet, què és el que realment ha funcionat. A la segona part es treballa un cas pràctic, aplicant els coneixements adquirits prèviament per desenvolupar un seguit d'accions, amb l'objectiu de promocionar la pel·lícula basada en el guió cinematogràfic «Invisible», de Robert Rabanal.
Resum: Análisis de la importancia que tiene el marketing a la hora de comunicar y promocionar una película. La primera parte del trabajo se centra en averiguar qué medios y qué herramientas son las más adecuadas para esta labor, qué se ha hecho ya y, de lo que se ha hecho, qué es lo que realmente ha funcionado. En la segunda parte se trabaja un caso práctico, aplicando los conocimientos adquiridos previamente para desarrollar una serie de acciones, con el objetivo de promocionar la película basada en el guion cinematográfico «Invisible», de Robert Rabanal.
Resum: Analysis of the importance of marketing to communicate and promote a movie. The first part of the work focuses on learning and finding out which media and tools are the best suited to communicate a movie, analyzing some successful examples. The second part is a case study developed with the knowledge acquired previously. It focuses on developing a series of communication actions, with the aim of promoting the film based on the screenplay "Invisible" by Robert Rabanal.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Màrqueting ; Cinema ; Creativitat ; Comunicació



49 p, 51.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-27, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir