Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164936
El rol de la mascota publicitària en l'era de la comunicació digital
Serra Leiva, Albert
Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El rol de la mascota publicitaria en la era de la comunicación digital
Títol variant: The role of advertising mascots in the Digital Communication Era
Data: 2016
Descripció: 166 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest projecte pretén explorar el món de les mascotes publicitàries, com s'han relacionat amb la societat des de la seva creació i quins vincles s'hi estableixen actualment mitjançant les possibilitats comunicatives i multimèdia de les noves tecnologies. A més de fer un recorregut històric fins als seus orígens, aprofundirem també en com es pensa, es dissenya i s'articula una mascota corporativa com a pilar central d'un pla de comunicació d’una marca de galetes infantils ecològiques.
Resum: Este proyecto pretende explorar el mundo de las mascotas publicitarias, cómo se han relacionado con la sociedad desde su creación y qué vínculos se han establecido con ellas actualmente mediante las posibilidades comunicativas y multimedia de las nuevas tecnologías. Además de hacer un recorrido histórico hasta sus orígenes, intentaremos descubrir cómo se piensa, se diseña y se articula una mascota corporativa como el pilar central de un plan de comunicación de una marca de galletas infantiles ecológicas.
Resum: This project tries to explore the world of the advertising mascots, how they have related to the company from his creation and what links have been established by them nowadays by means of the communicative possibilities and multimedia of the new technologies. Beside doing a historical tour up to its origins, we will try to discover how it is thought, how it’s designed and how a mascot is articulated as the central prop of communication plan of ecological cookies brand for kids.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Publicitat ; Comunicació digital ; Sistemes multimèdia



166 p, 13.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-27, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir