Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164937
Obsesión 90-60-90 : Relación entre la publicidad y la percepción de la imagen corporal en los adolescentes
Serra Vinardell, Clàudia
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Obsessió 90-60-90 : Relació entre la publicitat i la percepció de la imatge corporal en els adolescents
Títol variant: 90-60-90 obsession : Relation between advertising and perception of body image in teenagers
Data: 2016
Descripció: 104 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: L’adolescència és un dels períodes de la vida amb més canvis físics i psíquics, convertint a aquest públic en un dels més sensibles als missatges comunicatius. Actualment, els mitjans de comunicació transmeten un ideal de bellesa femenina que respon a un cos prim i perfecte, fet que pot afectar en com les adolescents perceben la seva imatge corporal, arribant a presentar insatisfacció pel propi aspecte físics. La publicitat alimentària, en especial, pot ser un dels factors més influents en comportaments que, portats a l'extrem, poden derivar en trastorns de la conducta alimentària.
Resum: La adolescencia es uno de los períodos de la vida con más cambios físicos y psíquicos, convirtiendo a este público en uno de los más sensibles a los mensajes comunicativos. Actualmente, los medios de comunicación transmiten un ideal de belleza femenina que responde a un cuerpo delgado y perfecto, hecho que puede afectar en cómo las adolescentes perciben su imagen corporal, llegando a presentar insatisfacción por el propio aspecto físico. La publicidad alimentaria, en especial, puede ser uno de los factores más influyentes en comportamientos que, llevados a niveles extremos, pueden derivar en trastornos de la conducta alimentaria.
Resum: Adolescence is one of the periods of life with more physical and mental changes, convert this public in one of the most sensitive to the communicative messages. Nowadays, the mass media transmit an ideal of feminine beauty that responds to a thin and perfect body, fact that may affect how adolescents perceive their body image, reaching dissatisfaction by own physical appearance. Food advertising, in special, can be one of the most influential factors in behaviours that, taken to the extreme, can lead to eating behaviour disorders.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text



104 p, 4.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-27, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir