Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/164939
El patrocinio deportivo y la fidelización de marca
Zamorano Pirla, Claudia
Vidal Carretero, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El patrocini esportiu i la fidelització de marca
Títol variant: Sports sponsorship and brand loyalty
Data: 2016
Descripció: 71 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest estudi investiga la relació dels aficionats al futbol amb les marques que patrocinen als seus equips. Es pretén esbrinar el grau de lleialtat que tenen els aficionats cap a les marques patrocinadores. Les dades s'han obtingut a través d'una anàlisi de l'actitud dels estudiants de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Resum: Este estudio investiga la relación de los aficionados al fútbol con las marcas que patrocinan a sus equipos. Se pretende averiguar el grado de lealtad que tienen los aficionados hacia las marcas patrocinadoras. Los datos se han obtenido a través de un análisis de la actitud de los estudiantes de la Facultad de Ciencias de la Comunicación de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Resum: This study investigates the relation of football fans with the sponsors. One tries to verify the degree of loyalty that the fans have towards the sponsoris. The data have been obtained by analizing the students' attitude of the Faculty of Sciences of the Communication of the Universitat Autònoma de Barcelona.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Marques comercials ; Esports ; Futbol ; Patrocini empresarial ; Fidelització



71 p, 2.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-27, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir