Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/165171
Gestión de compras y comunicación interna para pequeños comercios
Arvez Villalba, Nadia
Duran Cals, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Purchasing management and internal communication for small businesses
Títol variant: Gestió de compres i comunicació interna per a petits comerços
Data: 2016-06-27
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Resum: Los pequeños comercios siempre han necesitado aplicar técnicas de organización para el aprovisionamiento, y reparto de mercadería. Dado que en la actualidad el mercado de aplicaciones presenta un vacío en este sector, existen comercios que intentan llevar dicha organización por medio de aplicaciones de mensajería. En este proyecto se pretende cubrir este vacío utilizando tecnologías orientadas a la creación de aplicaciones multiplataforma e híbridas. Como resultado se ha obtenido una herramienta que ofrece un servicio de gestión de compra, pedidos y reparto de género, con lo que se busca que las pequeñas empresas también puedan adaptarse a las nuevas tendencias, incorporando una aplicación ligera e intuitiva.
Resum: Small businesses have always needed to apply organizational techniques for provision and distribution of goods. Given that nowadays the applications market presents a gap in this sector, businesses try to lead this type of organizations through messaging applications. This project aims to fill this gap using technologies geared towards the creation of multiplatform and hybrid applications. As a result, it has been obtained a tool that offers a management service for purchase, orders and product delivery. This allows small businesses to adapt to new trends with a light and easy application.
Resum: Els petits comerços sempre han necessitat aplicar tècniques d'organització per a l'aprovisionament, i repartiment de mercaderia. Atès que en l'actualitat el mercat d'aplicacions presenta un buit en aquest sector, hi ha comerços que intenten portar aquesta organització per mitjà d'aplicacions de missatgeria. En aquest projecte es pretén cobrir aquest buit utilitzant tecnologies orientades a la creació d'aplicacions multiplataforma i híbrides. Com a resultat s'ha obtingut una eina que ofereix un servei de gestió de compra, comandes i repartiment de gènere, amb el que es busca que les petites empreses també puguin adaptar-se a les noves tendències, incorporant una aplicació lleugera i intuïtiva.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Tecnologies de la Informació
Matèria: Angular.js ; Cloud9 ; Gestión de comercio ; Ionic Framework ; IonicMaterial ; JavaScript ; MongoDB ; Node.js ; Sails.js ; Waterline ; Shop management ; Gestió de comerç



8 p, 925.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2016-09-30, darrera modificació el 2016-10-18



   Favorit i Compartir