Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/165182
Hit Code : Optimitzant el mastermind per a dispositius mòbils
Vila Xicola, Jordi
Gil Resina, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Hit Code : Optimising mastermind for mobile devices
Títol variant: Hit Code : Optimizando el mastermind para dispositivos móviles
Data: 2016-06-27
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Resum: Hi ha diferents videojocs del mastermind arreu de les diferents plataformes, però no hi ha cap aplicació que permeti jugar al usuari contra la màquina i viceversa per a dispositius mòbil. En aquest projecte, s'analitzen diferents algorismes d'intel·ligència artificial per tal d'afrontar el repte d'elaborar un joc per a jugar al mastermind que ofereixi la possibilitat d'encertar el codi de l'usuari mitjançant algorismes, i que a l'hora sigui capaç de poder-se executar en un mòbil de gamma baixa amb sistema operatiu android per a fer-lo més accessible a la majoria dels usuaris.
Resum: There are a lot of videogames for playing mastermind games throughout the diferent platforms, but there isn't any application that allows users the possibility to play against the computer and vice versa for mobile devices. This project analyze various artificial intelligence algorithms in order to face the challenge of develop a game to play mastermind offering the possibility of hitting the user code using algorithms, and at the same time, it was being able to run it on a low-end mobile with android operative system to make it more accessible to most users.
Resum: Hay diferentes videojuegos del mastermind para muchas plataformas diferentes, pero no hay ninguna aplicación que permita jugar al usuario contra la máquina y viceversa para dispositivos móviles. En este proyecto, se analizan diferentes algoritmos de inteligencia artificial para afrontar el reto de elaborar un juego para jugar al mastermind que ofrezca la posibilidad de acertar el código del usuario mediante algoritmos, y que a la hora sea capaz de poderse ejecutar en un móvil de gama baja con sistema operativo android para hacerlo más accesible a la mayoría de los usuarios.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Computació
Matèria: Videojocs ; Mastermind ; Intel·ligencia artificial ; Algorismes ; Dispositius mòbils ; Android ; Videojuegos ; Inteligencia artificial ; Algoritmos ; Dispositivos móviles ; Videogames ; Artificial intelligence ; Algorithms ; Mobile devices



10 p, 949.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2016-09-30, darrera modificació el 2016-10-10



   Favorit i Compartir