Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/165192
Creación de herramienta de back-office para la gestión de devoluciones en la sección de E-business de Mango
Ortega Rodrigo, Egoitz
Roca i Marvà, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Creation of a back-office tool to manage Mango's E-business section refunds
Títol variant: Creació d'una eina de back-office per la gestió de devolucions en la secció d'E-business de Mango
Data: 2016-06-25
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Resum: A día de hoy la venta online supone uno de los mayores canales de venta para las empresas, incluyendo al sector textil. Mango no es una excepción y por ello dispone un sistema que soporta todos los elementos de la actividad e-commerce a nivel internacional, entre ellos módulos de pagos y devoluciones de pedidos. Dentro del departamento de e-business de la empresa, todas las incidencias se gestionan en primera instancia por un equipo de soporte que se encarga generalmente de resolverlas hasta que es posible detectar y solucionar la causa del problema. El objetivo de este proyecto es dise˜nar e implementar una solución dentro del marco de este equipo de soporte, buscando la mejora del sistema de tratamiento utilizado actualmente, que implica procesos manuales en muchos casos.
Resum: Nowadays online retailing is one of the greatest selling channels for companies, including textile industry. Mango is no exception and that is why it has a system supporting all international e-commerce business activity elements, including order payments and refunds modules. Inside the e-business area, all the problems are managed first by a support team who usually solves them until the source of the issue can be identified and corrected. On this project the objective is to design and implement a solution with the scope set on this support team, looking to improve the treatment system used at the moment, applying manual procedures on many occasions.
Resum: Avui en dia la venda online suposa un canal de venda molt important per a empreses, incloent el sector tèxtil. Mango no és una excepció, i per aquest motiu disposa d'un sistema que suporta tots els elements de l'activitat e-commerce a nivell internacional, entre ells mòduls de pagament i devolucions de comandes. Dins el departament d'e-business de l'empresa, totes les incidències es gestionen en primera instància per un equip de suport que s'encarrega generalment de resoldre-les fins que es fa possible detectar i sol·lucionar la causa del problema. L'objectiu d'aquest projecte és el disseny i la implementació d'una sol·lució dins del marc d'aquest equip de suport, cercant la millora del sistema de tractament utilitzat actualment, que implica processos manuals en molts casos.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: E-commerce ; Diseny de software ; Test-Driven Development ; Feature-Driven development ; JSP ; Testing unitari ; Diseño de software ; Feature-Driven Development ; Testing unitario ; Software design ; Unit testing



11 p, 383.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2016-09-30, darrera modificació el 2016-10-17



   Favorit i Compartir