dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
| Títol variant: |
Creation of a back-office tool to manage Mango's E-business section refunds |
| Títol variant: |
Creació d'una eina de back-office per la gestió de devolucions en la secció d'E-business de Mango |
| Data: |
2016-06-25 |
| Resum: |
A día de hoy la venta online supone uno de los mayores canales de venta para las empresas, incluyendo al sector textil. Mango no es una excepción y por ello dispone un sistema que soporta todos los elementos de la actividad e-commerce a nivel internacional, entre ellos módulos de pagos y devoluciones de pedidos. Dentro del departamento de e-business de la empresa, todas las incidencias se gestionan en primera instancia por un equipo de soporte que se encarga generalmente de resolverlas hasta que es posible detectar y solucionar la causa del problema. El objetivo de este proyecto es diseñar e implementar una solución dentro del marco de este equipo de soporte, buscando la mejora del sistema de tratamiento utilizado actualmente, que implica procesos manuales en muchos casos. |
| Resum: |
Nowadays online retailing is one of the greatest selling channels for companies, including textile industry. Mango is no exception and that is why it has a system supporting all international e-commerce business activity elements, including order payments and refunds modules. Inside the e-business area, all the problems are managed first by a support team who usually solves them until the source of the issue can be identified and corrected. On this project the objective is to design and implement a solution with the scope set on this support team, looking to improve the treatment system used at the moment, applying manual procedures on many occasions. |
| Resum: |
Avui en dia la venda online suposa un canal de venda molt important per a empreses, incloent el sector tèxtil. Mango no és una excepció, i per aquest motiu disposa d'un sistema que suporta tots els elements de l'activitat e-commerce a nivell internacional, entre ells mòduls de pagament i devolucions de comandes. Dins el departament d'e-business de l'empresa, totes les incidències es gestionen en primera instància per un equip de suport que s'encarrega generalment de resoldre-les fins que es fa possible detectar i sol·lucionar la causa del problema. L'objectiu d'aquest projecte és el disseny i la implementació d'una sol·lució dins del marc d'aquest equip de suport, cercant la millora del sistema de tractament utilitzat actualment, que implica processos manuals en molts casos. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Enginyeria Informàtica [2502441] |
| Pla d'estudis: |
Enginyeria Informàtica [958] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Àrea temàtica: |
Menció Enginyeria del Software |
| Matèria: |
E-commerce ;
Diseny de software ;
Test-Driven Development ;
Feature-Driven development ;
JSP ;
Testing unitari ;
Diseño de software ;
Feature-Driven Development ;
Testing unitario ;
Software design ;
Unit testing |