Learning English Tenses through Spanish Grammar : When Using the L1 Benefits ESL Learning
López Garrido, Ramon
Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Date: 2016
Description: 27 pag.
Abstract: The current teaching trend of ESL is focused on maximizing the use of the L2 so that the student learns the language through linguistic immersion. This approach leaves the L1 out of the game, even though research has shown it can also be beneficial for the learner. My research intends to demonstrate that translation of English grammar tenses into Spanish can be a helpful way of assimilating English grammar more easily and faster, especially for those students with a poor command of English.
Abstract: La tendència actual a l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera està focalitzada en la maximització de la utilització de la Llengua 2 per tal que l'aprenentatge es realitzi a través de la immersió. Aquesta metodologia deixa de banda la llengua materna, tot i que s'ha demostrat que també pot beneficiar l'estudiant. La meva recerca vol demostrar que la traducció al castellà dels temps verbals en anglès pot ser útil a l'hora d'assimilar la gramàtica anglesa més fàcilment, especialment per aquells estudiants amb dificultats amb l'anglès.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès
Studies: Estudis d'Anglès i Francès [2501913]
Study plan: Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Translation ; English grammar ; Foreign language teaching ; Traducció ; Gramàtica anglesa ; Ensenyament de llengues estrangeres



27 p, 628.4 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Philosophy and Letters. TFG

 Record created 2016-09-30, last modified 2023-05-31



   Favorit i Compartir