Obsesión 90-60-90 : comportamientos derivados de la publicidad de estética corporal en las adolescentes
Serra Vinardell, Clàudia
Añaños, Elena
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària

Data: 2016
Descripció: 79 pag.
Resum: Se analizan en qué medida la publicidad relacionada con la estética corporal incita a las adolescentes a realizar determinados comportamientos relacionados con la dieta y el ejercicio físico, entre otros. La investigación compara la valoración numérica que las adolescentes realizan de su cuerpo en comparación con la de la modelo publicitaria. Se concluye que este tipo de publicidad puede ser uno de los factores que influya en comportamientos que, llevados a niveles extremos, pueden derivar en trastornos de la conducta alimentaria.
Nota: Este documento es un informe de Investigación del Research Group on Psychology, Communication and Advertising de la UAB.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Informe
Matèria: Publicidad ; Estética corporal ; Adolescencia ; Trastornos de la conducta alimentaria (TCA)



79 p, 1.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Publiradio
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2016-10-11, darrera modificació el 2023-09-06



   Favorit i Compartir