Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/165533
Creativitat a l'espai públic : Anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient marqueting
García Jiménez, Marina
Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creatividad en el espacio publico : Análisis comparativo del postgraffiti y el ambient marketing
Títol variant: Creativity in the public space comparative analysis between postgraffiti and ambient marketing
Data: 2016
Descripció: 130 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i I'ambient marqueting, dos fenomens que s'han donat simultaniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essencia que les confronta. Una investigació que té l'objectiu de coneixer en quin grau, l'art i la publicitat, conflueixen en la seva forma de comunicar-se amb l'audiencia.
Resum: Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambient marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido vehículos de expresión similares, comparten parecidos dentro de la esencia que les confronta. Una investigación que tiene el objetivo de conocer en qué grado, el arte y la publicidad, confluyen en su forma de comunicarse con la audiencia.
Resum: The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. This research will study in which grade, communication and art, share similar ways to interact with their audience.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Grafits ; Art al carrer ; Contracultura ; Postgraffiti ; Ambient Marketing



130 p, 46.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-10-11, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir