Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/165558
Pot l'omeprazol augmentar el risc d'infart de miocardi?
Horta, Diana (Corporació Sanitària Parc Taulí (Sabadell). Unitat de Gastroenterologia)
García-Iglesias, Pilar (Corporació Sanitària Parc Taulí (Sabadell). Unitat de Gastroenterologia)
Calvet, Xavier (Corporació Sanitària Parc Taulí (Sabadell). Unitat de Gastroenterologia)

Data: 2016
Resum: Diferents estudis han posat en dubte la seguretat de l’omeprazol, fàrmac emprat per tractar les “cremors” i d’altres molèsties gàstriques. Una recerca recent li atribueix, fins i tot, un increment de risc d’infart de miocardi. Investigadors de la Corporació Sanitària Parc Taulí i del Departament de Medicina de la UAB han analitzat les limitacions d’aquest darrer estudi per valorar si caldria modificar l’ús del fàrmac.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Setembre 2016, p. 1-2, ISSN 2014-6388



4 p, 67.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2016-10-11, darrera modificació el 2016-10-12



   Favorit i Compartir