Els recursos educatius sobre l'energia a Catalunya : anàlisi del grau de confidencialitat en l'enfocament CTS (Ciència, Tecnologia i Societat) i del grau de sofisticació de les idees del model d'energia que presenten
Ferrer Sánchez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Couso, Digna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: UAB 2016
Description: 70 pag.
Abstract: Aquest Treball de Fi de Màster reflecteix part de la meva tasca desenvolupada entre gener i març de 2016 en el Centre de Recerca per a l'Ensenyament de les Ciències i les Matemàtiques (CRECIM) dintre del marc de la "Fase 1: Creació de base de dades" del projecte de disseny de "L'Escola de l'Energia" de l'Institut Català de l'Energia (ICAEN). Aquest projecte ambiciós impulsat per l'Institut Català de l'Energia pretén crear una "Escola de l'Energia", un servei públic i gratuït, que de manera permanent ofereixi als centres educatius de Catalunya l'oportunitat d'introduir i treballar nous coneixements entre l'alumnat i que, incorporant també la innovació metodològica, vagi creant poc a poc una nova cultura energètica més sostenible.
Note: Tesina del Màster de Recerca en Educació. Especialitat: Educació Científica, 2016
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Document: Treball de fi de postgrau



70 p, 3.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > The Research Centre for Science and Mathematics Education (CRECIM)
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2016-10-19, last modified 2022-07-18



   Favorit i Compartir