El discurso lingüístico de la mujer en la publicidad televisiva española. Comparativa desde los años ochenta hasta la actualidad
Martínez Ubàguls, Anna
De la Mota Gorriz, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2016
Descripció: 37 pag.
Resum: Este trabajo analiza el discurso lingüístico de la mujer en la publicidad televisiva española. El presente trabajo pretende demostrar que el discurso empleado por la mujer a lo largo de los cuarenta años analizados ha variado y que, por lo tanto, la representación de la mujer en los años ochenta no es la misma que en la actualidad.
Resum: Aquest treball analitza el discurs lingüístic de la dona a la publicitat televisiva espanyola. El present treball pretén demostrar que el discurs utilitzat per la dona al llarg dels quaranta anys analitzats ha variat, així doncs, la representació de la dona als anys vuitanta no és la mateixa que es produeix a l'actualitat.
Nota: Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. 1a Edició, curs 2015-2016
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Llengua i Literatura Espanyoles [2500248]
Pla d'estudis: Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Publicitat ; Dona ; Llenguatge



37 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Premis UAB. TFG

 Registre creat el 2016-10-28, darrera modificació el 2025-04-25



   Favorit i Compartir