Planificació estratègica de l'empresa turística [101208]
Rodríguez Borrás, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Data: 2016-17
Resum: At the end of the course you should be able to: 1. Identify the economic, social, ethical or political factors that influence the company and/or industry strategy. 2. Identify the key drivers of industry profitability. 3. Identify new business opportunities in the different segments of the tourism industry. 4. Identify the skills and resources necessary to carry out a certain business strategy. 5. Evaluate and select alternatives, establishing appropriate mechanisms for implementing and monitoring strategies. 6. Understand the importance of business internationalization, as well as its complexity. 7. Develop managerial and conflict management skills. 8. Extrapolate expertise and make decisions based on the best corporate practices (benchmarking).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Pla d'estudis: Bachelor's Degree in Tourism
Document: Objecte d'aprenentatge



7 p, 449.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-11-28, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir