Primera llengua estrangera II, anglès [101182]
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Estudiants i de Cultura

Título variante: First Foreign Language: English II
Fecha: 2016-17
Resumen: Objectius de coneixement L'alumnat adquireix un seguit de coneixements lingüístics reflectits en el punt V d'aquest document. A més, desenvolupa competències comunicatives, tant en la interacció oral com en l'escrita, de manera que al final d'aquest segon curs ha de ser capaç de fer el següent: 1. Entendre i fer servir adequadament fórmules d'interacció social. 2. Mantenir converses breus i senzilles. 3. Utilitzar l'anglès com a llengua vehicular a classe. 4. Descriure persones , llocs i coses. 5. Narrar fets relacionats amb l'experiència personal. 6. Entendre textos adreçats a un públic general. 7. Contestar qüestionaris o formularis. 8. Entendre i redactar missatges breus. 9. Entendre la informació bàsica de textos orals o escrits llargs. 10. Llegir textos de llenguatge especialitzat (turisme). 11. Prendre apunts a partir d'informacions orals breus. 12. Resumir la informació procedent de textos orals o escrits. 13. Llegir i escriure cartes informals i semi-formals: sol·licitar i donar informació, consell sobre viatges, cursos, etc. Objectius d'habilitats En finalitzar el programa de tres cursos d'anglès, els alumnes haurien de ser capaços de saber fer el següent: 1. Desenvolupar un grau de precisió (en gramàtica, pronúncia, ús del lèxic, registre, etc. ) i fluïdesa (velocitat en la producció, habilitat per expressar idees i desenvolupar el discurs) tant en l'expressió escrita com en l'oral equivalent al nivell B2. 1 d'UAB Idiomes Barcelona. 2. Desenvolupar estratègies i habilitats per comprendre textos escrits i orals reals. 3. Desenvolupar estratègies per continuar aprenent de manera autònoma fora de l'aula. 4. Desenvolupar la capacitat per funcionar lingüísticament de manera eficient i amb seguretat en l'àmbit del turisme i de les situacions quotidianes. 5. Manejar material de consulta necessari per a l'aprenentatge de llengües: diccionaris, gramàtiques, llibres de text o d'exercicis, etc.
Resumen: The students will acquire a range of linguistic knowledge specified in Section V of this document. They will also develop oral and written communication skills so that at the end of the course they will be able to: 1. Understand long stretches of discourse, which may be loosely structured where meaning is only implied and not signaled explicitly. 2. Understand television programs and films without too much effort. 3. Understand long and complex factual or literary texts, and appreciate their differences in style. 4. Understand specialized articles and longer technical instructions, even if unrelated to their field of tourism. 5. Present clear, detailed descriptions of complex subjects. 6. Argue a point and reach an appropriate conclusion. 7. Express themselves fluently and spontaneously using language flexibly and effectively to social and professional ends. 8. Formulate ideas and opinions and relate them to the discourse of an interlocutor. 9. Create clear and well-structured texts, developing points of view at some length. 10. Write about complex subjects in letters, essays or reports and highlight the issues that are most important. 11. Use a style appropriate to the audience.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès
Plan de estudios: Grau en Turisme ; Bachelor's Degree in Tourism
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
8 p, 405.6 KB

English
9 p, 107.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2016-11-28, última modificación el 2024-04-06



   Favorit i Compartir