Comunicar valores de marca en redes sociales : relación entre la eficacia en la gestión de redes sociales en empresas de moda y la recepción de valores de marca favorables
Delgado Grados, Janina
Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Communicating brand values through social networks : relationship between the effective management of social networks in fashion companies and the reception of favorable brand values
Título variante: Comunicar valors de marca en xarxes socials : relació entre l'eficàcia en la gestió de xarxes socials en empreses de moda i la recepció de valors de marca favorables
Fecha: 2016
Descripción: 113 pag.
Resumen: En el present treball, estudiem la gestió i ús de xarxes socials per part de les empreses de moda espanyoles més importants i els seus valors de marca. Les xarxes socials s'han convertit en un mitjà de comunicació de masses en últims anys i en una eina propagandística per a les empreses. Investiguem la capacitat de les xarxes socials per transmetre valors de marca i la coherència en la seva recepció per part dels seguidors. Finalment, descobrim la relació que existeix entre el grau d'eficàcia en la gestió de xarxes socials i la recepció de valors favorables i coherents amb la marca.
Resumen: En el presente trabajo, estudiamos la gestión y uso de redes sociales por parte de las empresas de moda españolas más importantes y sus valores de marca. Las redes sociales se han convertido en un medio de comunicación de masas en últimos años y en una herramienta propagandística para las empresas. Investigamos la capacidad de las redes sociales para transmitir valores de marca y la coherencia en su recepción por parte de los seguidores. Finalmente, descubrimos la relación que existe entre el grado de eficacia en la gestión de redes sociales y la recepción de valores favorables y coherentes con la marca.
Resumen: In this research, we study the management and use of social networks by major Spanish fashion companies and their brand values. The socials networks have become a mass media in recent years and in a propaganda tool for businesses. We investigate the ability of social networks to transmit brand values and the coherence in its reception by the followers. Finally, we discover the relationship between the level of efficiency in the management of social networks and the reception of favourable and coherence with the brand values.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text



113 p, 2.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2017-01-16, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir